Thursday 3 March 2011

Saya Minat Nasyid..



Assalamualaikum...Saya ni minat dengan nasyid...Lagu2 nasyid yang saya minat :- Insyaallah , Barakallah , Allahi Allah Kiya Karo yang di nasyid oleh Maher Zain..Saat Lafaz Sakinah yang di nasyid oleh Kump. Far-East..Pergi Tak Kembali , Mahabbah , Syahadah , Nurul Iman yang di nasyid oleh Kump. Rabbani..Kau Idola , Akhlak Mulia , Jangan Lupa Tuhan , Kilauan Memori yang di nasyid oleh Kump. Iq-One.. Tu je nasyid yang saya minat dan kumpulan nasyid yang saya minat..Ok lah..Assalamualaikum..

2 comments:

  1. salam ukhwah buat adik sofiyyah..
    Alhamdulillah, sudah dididik dari kecil untuk Islam..^_^
    akak pun suka dengan lagu kumpulan IQ-ONE.. tapi baru dengar lagu KIlauan Memori..
    mana nak dapatkan lagu2 kumpulan nie?

    ReplyDelete
  2. salam..sy wakil dari ahli iq-one,kalau betul nk dapatkan,boleh bg alamat dan kami akan poskan insyaAllah..harga cd hanya rm10 shje beserta pos laju rm5..tpon sy 0179183068-luqman

    ReplyDelete